vrijdag 18 juni 2010

Maybe this time....

Eindelijk heb ik het er bij het uitzendbureau in dat ik gewoon wel actief zoek naar werk. Kostte me wel een week of 6/7, maar okay.
Door regelmatig wel online te kijken voor leuke baantjes, ben ik gisteravond terecht gekomen bij een baantje als website uploader (dat dat je werk kan zijn...)
Nouja, het gaat om iets voor een maand of net iets meer, maar ja, werk is werk en dit kan ik.
Dus ik solliciteerde. Waardoor ik vanmorgen een telefoontje kreeg van het uitzendbureau, of ik dan maandag even langs wilde komen, omdat ik best een geschikte kandidaat zou zijn.
Dus mooi! Hopelijk wordt het ook iets.

Helaas was dat wel tijdens het even timen van de tijd die het me kost om een broekje in elkaar te naaien. En dat er in die tijd ook nog eens 3 keer aan de deur gebeld werd. Waardoor ik nog altijd geen idee heb hoelang het precies duurt.
Maar wel een leuke stoere jongensbroek af. Voordeel bij een nadeel.
Want nu moet ik er dus nog eentje maken. Leuke bezigheid.
Overigens duurde het hele gebeuren vandaag slechts een uurtje, met al dat gedoe erbij, dus ik denk dat ik er best wel wat kan maken als ik er een dag echt voor zou gaan zitten. Wat ik ooit misschien nog wel ga doen.
Maar eerst nog even 2 jurkjes, een rokje en dat broekje fotograferen.
Want dan kan er weer een update bij, voor Het Paarse Schaap.

1 opmerking: