dinsdag 1 juni 2010

Newsflash voor het weer

Ik geloof dat ik dat logje van gisteren zo'n 3 weken eerder had moeten schrijven.
Spontaan werd er gisteren mooi weer voorspeld voor deze en komende week.
En dan niet een beetje zon, maar gewoon gelijk warm!

En dan mag van mij zo wel de hele zomer tot eind september zo blijven. Zo tussen de 20 en 25 graden. Meer is al niet leuk meer en minder, dan wordt het toch wel weer fris.
Dus als het weer dat ook even leest hierzo.

En vandaag eindelijk (EINDELIJK!) jurkjes afgemaakt, maar helaas bleek het gele lint dat ik had net de verkeerde kleur te zijn. Ging um niet worden. Dus donderdag maar weer ergens heen voor nieuw lint. Geeft ook niet, alleen oppassen dat ik geen andere dingen aanschaf (met veel te veel leuke dingen daar)

Ondertussen ben ik dus zelf ook heel hard aan het werken aan klaar zijn voor de zomer. En dan niet te denken aan proberen nog even binnen 3 weken 5kg af te vallen ofzo. Daar doe ik niet zo aan, dat werkt namelijk toch niet. Maar gewoon lekker zorgen voor een zacht velletje en hopelijk binnenkort ook weer fatsoenlijk haar.
En het liefste zou ik voor de vakantie nog even een heerlijk dagje ontspanning doen.
Heerlijke massages en lekker helemaal fris en fruitig de zomer in gaan. (om vervolgens dan de eerste week van de vakantie uitermate smerig te worden, maar het is het idee)

Ik moet het allemaal nog zien. Misschien ben ik wel te druk met werken....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen