woensdag 2 juni 2010

Overspoeld door beebjes

Gezien heel blogland zich met razend tempo lijkt voort te planten en dat dat om mij heen al niet veel anders is, zit ik echt overal in de beebjes.
En ondertussen zou ik er maar al te graag zelf ook weer eentje in m'n buik hebben.
Grote nadeel van vorige keer was het grotendeels 'missen' van de lol van het zwanger zijn.
Nooit een 20 weken echo gehad, dat kan namelijk niet als je de ontdekking doet rond de 24 weken. Niet echt veel leuke babylol gehad. Alles moest snel,want binnen de overgebleven weken moest er nog van kamer gewisseld, opnieuw ingericht worden, er moest snel een bed/commode/kledingkastje gevonden worden.
Alles moest snel. En dat terwijl ikzelf echt nog aan het idee moest wennen van een echt kindje. Van mij!

Dus als het ooit weer zover komt, dan wil ik er echt van genieten. Leuke dingetjes maken, zelf een kaartje ontwerpen, eindeloze discussies over de naam hebben, eindeloos nadenken over de kleur van de babykamer en die meubels die er dan in moeten.

Gelukkig trof ik al bijna 4 jaar geleden een heerlijke vent. En die Grote Vent, die wil ook graag beebjes. Nieuwe buidelfantjes. Die willen we graag.

Dus wie weet: over een paar jaar hier ook een beebje.
Voorlopig doe ik het met die van 6. Die is ook hartstikke leuk namelijk.

1 opmerking:

  1. Ach, je hebt de tijd... en het is ook heel leuk om een grote broer te hebben!! (En voor grote broer om een klein brusje te hebben...)

    BeantwoordenVerwijderen