dinsdag 15 juni 2010

paprika prut

En daar ging alle werk en studie tijd.
Gisteren was moeders de hele dag thuis, waardoor werken niet erg handig is. (het is namelijk niet aardig om te zitten herriƫn met je naaimachine, terwijl iemand tv wil kijken)
En vandaag is Kleine Vent ziek.
Dus hele dag kinderzorg.
Dat is dan op zich niet erg, dat maakt de dag wel redelijk ontspannen, maar de studie en werk tijd zit er dan ook niet zo erg in.

Maar dus wel even de koelkast pogen leeg te krijgen (das toch lastiger dan je denkt)
Omdat die dus nog altijd niet gemaakt is en dat dat pas woensdag gebeurt, is er helaas een boel spul wat echt niet goed meer was.
Maar om de 3 halve paprika's van gisteren nog wel te redden, net een stoofprutje gemaakt ermee. Hoewel ik geen erge fan ben van paprika's, vind ik dit prutje erg lekker.
Ontdekt op 2e kerstdag, om ook de koelkast wat leger te krijgen.
Gewoon 3 kleuren paprika's en een ui stoven in water/ketjap manis mengsel.
En net even een variatie gemaakt door er ook een aardappel doorheen te mikken en een lepeltje kruidenkaas.

Dus nu met Kleine Vent in bed, kan ik even rustig eten. Heerlijk prutje dat echt goed vult en supergezond is. Zo wil ik er eigelijk wel meer uitvinden.

Ben ook bezig met een boekje met allerlei lekkere recepten erin.
Zo staan er al 2 recepten in die ik uitgevonden heb door m'n 101 in 1001 lijst.
En natuurlijk m'n paprikaprutje.
En zo ben ik bezig met vanalles erin te zetten. Hopelijk komtie snel vol en heb ik een heleboel gezonde lekkere recepten.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen