donderdag 10 juni 2010

Positief zijn lijkt nog echt te helpen ook.

Alles begint langzaamaan weer goed te lopen (als je even vergeet dat de email via de website het WEER niet doet).
School is eindelijk weer goed op gang, kindlief is dan wel strontvervelend met niet willen slapen, alssie slaapt dan is het ook heel goed.
Ik heb een leuke opdracht, met een nog leuker prijskaartje voor mij.
En dat hele mini beebje, waar toch een beetje op gewacht werd (of eigelijk liever niet, maar het was niet te voorkomen) dat beebje, dat is er nu ook. Heul erg mini, met nog geen 30cm en iets meer dan halve kilo, maar wel hard werkend om zelf te ademen en dat lukt zowaar ook vrijwel helemaal alleen. Geen fysieke problemen. Enige is dat ze nog veeeels te klein is. Nu hopen dat ze nog lang blijft. Want ze is nu al zo schattig....


Druk bezig met betere planning van dagen.
Gewoon per dag bedenken wat ik ga doen. Waar ik aan ga werken.
Dus dan zou maandag de ene week een leerdag worden en de andere week een schaapdag.
Zo moet ik echt een beetje bezig gaan, want anders is het echt niet te organiseren.
Maar stiekem heb ik er echt allemaal zin in.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen