dinsdag 8 juni 2010

Positiviteit past altijd

Nouja ondanks weer wat nare/rare weer, is het toch altijd nog positief

Ik had vandaag (eindelijk!) m'n eerste tentamen voor m'n opleiding. Die heb ik geweldig gedaan (ja dat mag ik zeggen!) Ik had gewoon een 8.
En daarom leuke schoenen gekocht, die ik dus al 4 weken wilde hebben, maar niet mocht van mezelf.

Gisteren gehoord dat die "nare" ex van me alsnog niet mee gaat op zomerkamp. Want het huis dat hij kan krijgen, is heel leuk, maar betekend dat hij precies die week MOET verhuizen, omdat het anders niet in te passen is.
Dus ben ik hard aan het hopen dat ik gewoon m'n eigen groepje terugkrijg van mevrouw de kampleider. In ieder geval geen week met hem in de buurt.

En dat beebje dat nog moest blijven zitten, dat zit nog altijd waar ze hoort. Het kan altijd nog elk moment zijn, maar hoe langer ze blijft zitten, hoe beter.

En had ik al gemeld dat ik geen boterham met jam kleurig haar meer heb?
Ik heb nu heeeel erg donkerbruin, nog net geen zwart. Waar dan wel weer een kleine rode glans in zit van die jam kleur, maakt het gelijk ook minder heftig 1 kleur.
Ben er blij mee. Nu nog even die kapper opzoeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen