zondag 13 juni 2010

update schaap!

Eindelijk heb ik er weer een nieuwe update bij voor het schaap.
Nog niet alles staat erop, want echt weer voor nog meer foto's was het afgelopen week niet.
Hopelijk morgen even wat op verzinnen.

Maar er staan nu dus ook jurkjes en rokjes enzo op de website.
Er komt nog een tas bij en zowaar nog meer jurkjes en rokjes en rompers.
Ik ben nu bezig met nieuwe modellen schoentjes en daarbij nog wat meer van het model kimonoslof.
Daarbij ben ik bezig met alles opnieuw te fotograferen, zodat het foto's allemaal een beetje in dezelfde stijl komen.
Eindelijk heb ik een beetje het gevoel dat ik er zelf een beetje organisatie in begin te krijgen.
Ik ben bezig met een nieuw uiterlijk voor m'n blogjes en ook wat nieuwe kaartjes aan het maken om te verspreiden. Ze gaan weer up to date worden en een stuk netter.


Sinds vrijdag weet ik dat Kleine Vent inmiddels gewoon AVI 4 leest.
Hadtie een briljant moment voor gekozen overigens, want hij was echt hopeloos en niet vooruit te branden en ik was er redelijk chagreinig over. Maar dat hielp vrij aardig voor het goede humeur
Sinds vrijdag heeft kindlief

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen