maandag 19 juli 2010

................

M'n laatste dagje werken voorlopig.
Wel erg prettig met dat warme weer. Echt niet lollig meer als je dan echt hard moet werken.
Maar dus nog wel thuis hard werken. Er moet dus nog een zakje komen voor m'n slaapzak, er ligt nog een rok op me te wachten, 2 H&M shirtjes die op zichzelf erg saai zijn, maar daarom ook juist 2 (om de ene te pimpen met de andere)
En dan moet ik ook nog alles inpakken. Komt allemaal wel goed hoor.
Morgen kindlief naar school brengen (compleet bepakt en bezakt, want overblijven en waterfeest, met einde van de dag alle schriften enzo mee naar huis) daarna hard werken aan het naaiwerk.
Na school met kindlief nog 2 cadeautjes halen voor de verjaardagsfeestje op woensdagmiddag.
En woensdagmiddag is Kleine Vent ook gewoon lekker bezorgd. Dus nog meer tijd om te naaien en te pakken.
Komt dus allemaal wel goed.
Als het nu gewoon niet 30 graden word ofzo. Maarja, doe je niks aan.

Maar die shirtjes die er liggen, helemaal eruit ben ik nog niet. Op zichzelf zijn ze heel saai en grijs. Heerlijke shirtjes, maar supersaai. Dus wil ik er iets leuks van maken. Maar hoe precies, daar ben ik nog niet over uit. Misschien dat ik er wel rozet achtige dingen op maak. Of dat ik er mouwen aan maak (die er dus niet aanzitten. Eerst us wat dingen proberen denk ik. Goed over nadenken. Materiaal genoeg, want alleen grijs wil ik het niet laten, wel een beetje kleur erin.
En als ik dan over het net huppel, dan zie ik echt zoveel leuke dingen, die ik allemaal wel proberen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten