vrijdag 23 juli 2010

Fijne chaos

Na echt ontzettende choatische weken, eindelijk de rust vandaag.
En dus toch lekker chaotisch gedaan. Maar wel leuke dingen. Het was fijne chaos.
Vanmorgen lekker uitgeslapen, lekker gedoucht (met warm water en goede waterdruk, das volgende week geen optie) en met kindlief nieuwe schoenen gehaald voor volgende week. En de geleisuiker voor de jam
Die ik vanmorgen ook nog kookte. Maar die eind van de middag nog altijd niet erg op jam leek. Toch ergens iets niet goed gedaan denk ik. Netjes alles opgevolgd, maar het was ook volledig afgekoeld een nog altijd vrij vloeibare bedoeling.
Dus vanavond alsnog even opnieuw doorgekookt. Hopelijk deze keer wel goed gelukt.
En anders heb ik een berg lekker zoete dikke saus voor in de yoghurt of over het ijs.
De eerste keer gaan dingen bij mij vaak fout. Uiteindelijk kan ik het tot op heden nog altijd op lossen.

Vanmiddag nog lekker met Kleine Vent over de kermis geweest. Dik 2 uur lekker met kindlief spelletjes gedaan en ijsje gegeten. Deze week 3 keer zo'n middag gehad. En dat voor het geld waar je niet eens een dagje naar een groter pretpark kan. En natuurlijk alles uit de pot voor leuke dingen.

We besloten vanmorgen ook naar de dierentuin te gaan. In Rotterdam, dus niet zover weg en met een heleboel jonge dieren. We gaan met de trein, waarbij ik op een doordeweekse dag voor niks kan reizen en kindlief voor een railrunnerkaartje.
En de Ark van Noach ligt hier op 5 minuten lopen. Daar gaan we dus ook heen en de kosten daarvoor zijn vrij minimaal.
Met een geweldige tentoonstelling over lego, waarbij je ook zelf mag bouwen, hier bijna net zo dichtbij, voor ongeveer net zoveel, is er al genoeg te doen in de buurt.
En zo is de vakantie al snel voorbij denk ik zo.

Een weekje Zomerkamp in Beekbergen, vrijdag erna huisje bekijken(dat woont in Vlissingen), 2 weken voor leuke uitstapjes en andere leuke dingen, verjaardag Kleine Vent, weekje lekker met z'n 2en, waarbij Kleine Vent waarschijnlijk veelal met z'n nieuw verkregen speelgoed bezig is en dan alweer naar de efteling samen. Dan zijn er weer 6 weken voorbij en mag Kleine Vent alweer naar groep 4. Tijd gaat snel, vonden we vanmiddag, maar het hele jaar ging eigelijk nog best snel.

Maar voor het zover is, moet ik nog even 2 tassen bijna of geheel inpakken voor zondagochtend 11 uur. Hopelijk is de was morgen snel droog, anders heb ik toch wat dingen tekort....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen