vrijdag 16 juli 2010

We kijken alleen even rond....

En toen zat ik ineens een afspraak te maken met de makelaar ( ja letterlijk, NU!)
Ik was nog even aan het kijken naar de foto's om toch een poging te doen om de grote van de ramen in te schatten. Krijg ik via de website een chatvenstertje (dat was er al vaker, maar meestal maar snel weggeklikt) Maar vandaag even gevraagd of we niet een keertje konden komen kijken. Dat kan natuurlijk, want het huis is nog altijd te koop. En zover ons bekend is, geen serieuze interesse in dit huis.
En nu ging deze meneer even doorgeven aan zijn collega dat we toch eens op zaterdag wildn komen kijken. En wanneer dat dan ging worden, dan moesten we afspreken met die meneer, want het moet de bewoners natuurlijk ook handig uitkomen. Dus ga ik gewoon kijken bij het huis, waar we nou al een tijdje mee bezig zijn.

Het huis heet dus " Hier ist"
En stiekem voelt het ook wel zo. Daar is een beetje het gevoel van toekomst ingekropen. Ik vind het een heel leuk huisje, over 6/7/8 jaar nog groot genoeg, zelfs met eventuele nieuwe beebjes. Met 4 slaapruimtes moet het kunnen. Er zit zowaar een tuin bij. Niet een tuin die bij de graag gewilde trampoline past, maar erg leuk om wat groentes in te zetten en lekker buiten te zitten en eten. Kleine Vent kan daar ook gewoon op straat spelen, zonder elke 2 minuten een auto voorbij.

Ik werk me ook compleet scheel (soms bijna letterlijk) en die centjes worden mooi extra gespaard. Zo kruipt het bedrag dat ik heb staan, langzaam steeds meer en mee omhoog. Het zet natuurlijk geen zoden aan de dijk bij het kopen van een huis, maar er moeten toch ook dingen in. En daar heb ik wel genoeg centjes voor. Al die dingen die er nog in moeten (nu hebben we gelukkig al veel en zouden de kasten blijven staan bij de verkoop)

Maar we gaan dus eindelijk echt goed kijken. En goed kritisch. Want als er nou ineens nog vanalles mis mee is, dan kan het gewoon niet, qua geld. Dus daar hoop ik dan even heel hard niet op.

1 opmerking:

  1. leuk! waar ist?? ja hier...maar waar is hier?? Ben zelf bezig met een huis in kw├ędamme.....

    BeantwoordenVerwijderen