zaterdag 3 juli 2010

Woody, jessy en bullebeest.

Vandaag is het heerlijk weer.
Lekker miezerig en hoewel het ineens zo'n 10 graden kouder is dan gisteren, was het heerlijk om na de film naar huis te lopen.
Met een omweggetje. Want kindlief wilde dat huis nu wel eens in het echt zien (vooral om te zien hoe ver z'n vriendje ervandaan woont)
Kon ik gelijk even een wilde schatting maken van het glas oppervlak aan de voorkant.
En ineens vielen de kosten onwijs mee. De loodgieter was ook al zo gezellig om te melden dat de verwarming ontzettend veel goedkoper was dan dat ik verwachtte.

En nu genoeg weer.
Heerlijk weer vandaag. Na al die dagen superbenauwd warm te zijn geweest is dat dagje regen echt heerlijk. Weg met de benauwdheid en ontzettende hitte.
Gelukkig ook goed weer om lekker in de bios te zitten met Kleine Vent. Naar de nieuwste Toy Story. Wat een heerlijke film weer. En dit keer met een voorfilmpje dat niet zozeer grappig was, maar ontzettend mooi gemaakt en met een mooie boodschap. Ik hou echt van Pixar films. En sinds ze met Disney samen zijn, zijn er weer ouderwets goede disneyfilms verschenen, maar dan in pixar kwaliteit. De combinatie van de eeuw vind ik.
Als je dan even vergeet dat ik disneyfilms (de meeste dan) en kinderboeken verzamel, dan is het op zich zeker de moeite waard om mooie films te blijven kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen