zondag 1 augustus 2010

Back again

Zo, daar zijn we weer.
Ik was helaas niet pas gisteren terug van mijn weekje "vakantie"
Ik was woensdag al terug. Omdat ik vrijdag m'n opa heb moeten wegbrengen. Het was heftig, maar wel okay. Onverwacht, maar niet helemaal.
Het voelt nog wel gek. Ik ben m'n opa kwijt. De man die me geleerd heeft naar kunst te kijken en er van te houden. En vooral daar dan een eigen mening over te hebben.
De man die me het strand heeft leren kennen, met alle kleine beestjes en alle grote vogels, de boeien die het water voorspellen en al het lekkere eten wat we altijd gedaan hebben.
En ik blijf blij, dat hij Kleine Vent heeft gekend. En m'n Kleine Vent mijn opa.
Dus word ik straks alweer 25, maar helaas zonder opa. Maar het is goed zo. Ik zal hem nog wel een keer voorbij zien komen denk ik.

En inmiddels is het zondag. Wat ik verder ga doen deze vakantie, dat weet ik niet precies. De laatste week is er een lang tripje Efteling in het vooruitzicht en we willen nog wat dagjes weg. Het wilde plan voor de taart, dat krijgt steeds meer vorm. En er gaat weer vanalles geprobeerd worden.

Maar vanavond eerst eens op zoek naar een nieuw kabeltje voor mn laptop. Diedoet het dus niet meer. En blijkt het ineens erg hanig dat Kleine Vent een 'eigen' laptop heeft. Het tikt wat lastig want het zit allemaal op een net andere plek, maar ik kan er gewoon alles mee doen. En dat is even belangrijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten