vrijdag 6 augustus 2010

consuminder pogingen....

Soms,dan snap ik dus mezelf niet meer.
Ik doe echt mn best om wat beter om te gaan met geld.
Ik heb dan wel geen schulden en koop geen belachelijke dingen ofzo.
Maar toch voelt het vaak alsof er dan iets niet klopt.

Dus besloot ik net dat ik maar eens even een heel mooi goed kasboek in elkaar moet flansen.
Ik weet precies wat er aan geld inkomt en wat er aan vaste kosten allemaal uitgaat.
Maar verder is het een grijs gebied. Ik weet wel het bedrag, maar wat is het allemaal dan.
Dus dat ga ik nu maar eens even bijhouden. Dat ik weet waar dat geld nu heen gaat.

Nu zal het in de vakantie toch makkelijker zijn, want ik heb maar een aantal dagjes uit bedacht, die al helemaal uitgerekend liggen te zijn. En dat komt allemaal uit de pot.

Maar ik hoop dat ik het elke dag even kan volhouden om de uitgaven en inkomsten in te vullen en zo alles netjes bij te houden.
Poging tot consuminderen, maar dan vooral met de reden meer te sparen, zodat er uiteindelijk iets moois mee gedaan kan worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen