maandag 23 augustus 2010

Feest!



Deze geweldige vrachtwagen ben ik zaterdagavond gaan ophalen. En zondag overdag hebben we hem met smaak opgegeten. Dit was namelijk de verjaardagstaart voor Kleine Vent.En hij was ZOOOO lekker.

Echt een geslaagde keuze dit keer. Ik ga er gewoon zelf niet meer aan beginnen. Hoogstens nog de cakejes voor school, verder niks. Misschien voor m'n eigen verjaardag ook nog iets leuks verzinnen en dan weer bij deze mevrouw bestellen.

Kleine Vent is verder ook ontzettend verwend, met maar weer eens een grote uitbreiding op zijn lego imperium, die inmiddels niet meer in zijn kamer past.(door de grote rotzooi ook)
Maar hij is dus wel bijna de hele week nog bezig met alles in elkaar bouwen. Heerlijke week voor mij.
En hopelijk een beetje mooi weer nog deze week, want de step die hij kreeg moet nog beter getest worden dan zondag al gedaan is. Want, meldde mijn kind me, deze is net als bij de BSO, maar deze is veel mooier. Deze glimt nog zo mooi.

Nu verder genieten van m'n 'vrije' weekje met kindlief.

1 opmerking: