maandag 9 augustus 2010

Voordelig toeval

Ik wil graag een grote wereldkaart, voor op de muur.
Dat ik nog geen idee heb waar ik die dan moet ophangen, is wat anders. Maar ik zoek al een tijdje naar een mooie kaart.
Vanavond dus weer een beetje over marktplaats aan het huppelen om te kijken of er iets leuks te vinden is in die richting.
Kom ik eens een mevrouw tegen die een advertentie heeft voor een leuke kaart, alleen is de foto heel erg klein. Dus maar even kijken of ze niet ergens een betere foto heeft bij een advertentie, dat wil namelijk nog wel eens gebeuren.
Dat was dan wel niet het geval, maar ik tref bij haar advertenties wel eentje aan die me wel interesseerd.
Ze biedt een railrunnerkaartje en een kortingsbon voor NEMO aan, waarbij je het 2e kaartje gratis krijgt. Beide voor €0,75. Dat zou me daar een berg centen schelen. En met m'n plan voor zoveel mogelijk sparen in het achterhoofd, zou het zowaar een hele fijne mogelijkheid zijn. Dus gelijk maar even gemaild. Hopelijk op tijd weer reactie.

Als ik toch gewoon €13 minder een leuk dagje kan doen, dan bespaard dat toch weer.

Daarbij lijkt m'n begroting maar niet kloppen steeds. Ik hou elke keer meer over dan dat ik ingepland zou hebben. Heel vreemd. Niet erg natuurlijk, maar het irriteerd me.
Dus ben ik elke keer aan het rekenen, tellen, opnieuw nakijken, of ik dan toch niet ergens iets gemist heb.
En terwijl ik dit typ, denk ik dat ik een stukje salaris vergeten ben. Dit gaat per week namelijk en kan zomaar zijn dat ik een stukje vergeten ben. Qua bedrag zou het op zich kunnen (dus weer even nakijken morgen)


En lekker hak op de takkerig bezig allemaal. Ik moet ook echt beter georganiseerd gaan bloggen ofzo. Het is echt een hele chaos aan het worden. Lijkt m'n hoofd wel.

1 opmerking:

  1. Ik weet niet of je dat treinkaartje al hebt...ik heb het ook. Gratis reizen met twee kinderen. Geldig in de maand aug. (Kreeg het gewoon als huis aan huis reclame)
    Als je het nog wilt, mail me dan even je adres. Dan stuur ik het naar je toe. GRATIS!!! Scheelt weer. :-)

    BeantwoordenVerwijderen