dinsdag 7 september 2010

30 day challenge

Via via en via kwam ik al allerlei variaties tegen.
Maar het lijkt me best een leuke uitdaging.
Ik ga terugkijken op bijna 25 jaar mezelf en ook vooruitkijken naar hoe verder hierin.

Die 30 days challenge komt dus neer op:
30 dagen schrijven over jezelf met daarin dus best wel pittige dingen.
Show yourself to the world, zeg maar.

Het lijstje is deze:
Day 01 – Jezelf voorstellen
Day 02 – Je eerste liefde
Day 03 – Je ouders
Day 04 – Wat je vandaag at
Day 05 – Je definitie van liefde
Day 06 – Je dag
Day 07 – Je beste vriend
Day 08 – Een Moment
Day 09 – Waar je in gelooft
Day 10 – Wat je vandaag aan had
Day 11 – Je broers/zussen
Day 12 – Wat zit er in je tas
Day 13 – Deze week
Day 14 – Je favoriete hobby
Day 15 – Je dromen
Day 16 – Je eerste kus
Day 17 – Je favoriete herinnering
Day 18 – Je favoriete verjaardag
Day 19 – Iets waar je spijt van hebt
Day 20 – Deze maand
Day 21 – Nog een Moment
Day 22 – Iets waar je boos van word
Day 23 – Iets waardoor je je beter voelt
Day 24 – Iets waar je van moet huilen
Day 25 – Een Eerste
Day 26 – Je angsten
Day 27 – Je favoriete plek
Day 28 – Iets dat je mist
Day 29 – Je toekomstdromen/wensen
Day 30 – Nog 1 laatste Moment

Nu ga ik er nog niet meteen mee beginnen. Ik begin op 24 september. Dan eindig ik netjes een dagje voor m'n verjaardag en dan begin ik lekker een nieuw jaar. Met een goed begin natuurlijk. Kleine Vent heeft dan gelijk vakantie.
Ik ga dus in de tijd die ik nu nog heb, totdat het 24 september is, goed nadenken hoe ik alles ga invullen en mezelf er de tijd voor geven om er wat minder chaotische stukjes van te maken.

2 opmerkingen:

  1. Succes, en misschien een leuk/mooi boekje vinden waar je dit alles in kunt opschrijven... Of komt alles online?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ai, in je blog? Echt? Lijkt me leuk om te lezen, daar niet van... ;)

    BeantwoordenVerwijderen