vrijdag 24 september 2010

Budget stuk....

Helaas!
Deze week ging het budget compleet over de kop.
Ik ben er over heen gegaan. Niet eens zoveel. (slechts €1,17)
Maar het is niet de bedoeling.
Eind volgende week ga ik eens de balans opmaken.
Dan gebruik ik 2 maanden m'n kasboekje en dan ga ik eens kijken hoe ik het beter kan doen.

Natuurlijk weet ik wel een aantal dingen waarbij ik het makkelijk beter kan doen.
Het moet namelijk een stuk beter.
Nu is het budget €110 per week. Dat kan nu namelijk.
Maar over een half jaar ofzo moet dat terug zijn naar €50 per week.
Nu helpt het niet dat Kleine Vent nodig nieuwe kleren moet. Die druppelen ook zo binnen.
En het helpt ook niet mee dat hij dus in deze periode jarig was. En Grote vent ook. En m'n moeder. En pappa van Kleine Vent. Slecht voorbereid nog.

Maar zo langzaamaan wil ik stukje bij beetje terug naar €50 per week.
Dat moet makkelijk te doen zijn, omdat zelden de boodschappen doe.

Ondertussen ook druk zoekend naar iets van werk. Dus de advertentie voor een tijdelijk baantje bij de Intertoys was ook welkom. Gewoon proberen. Is dan maar voor 3 maanden, maar het is iets. Beter dan niks.
En ondertussen keihard werken voor mooi portfolio te maken en dus extreem veel oefenen met fotograferen van mensen. Ik vind dat het haalbaar moet zijn om een inkomen te gaan genereren over 5/6 maanden.
Ik besloot: over 5/6 maanden moet er iets van inkomen zijn daaruit. Lukt dat niet, dan gaat het daarna waarschijnlijk ook niet snel lukken. Dus moet ik gewoon iets anders doen.
Het maakt me dan niet uit of het €50 of €500 per maand is. Er moet een begin zijn van inkomsten.

En nu maar zorgen dat het via marktplaats zo langzaamaan goed blijft lopen, dan heb ik ook binnenkort genoeg centjes bij elkaar voor een simpele set lampen.

1 opmerking:

  1. Als je nu geleidelijk minderd naar 50 euro, is straks de overgang niet zo groot. Dan ben je er al een beetje aan gewend. Succes met marktplaats.

    Puk

    BeantwoordenVerwijderen