dinsdag 28 september 2010

dag 4 - wat je vandaag at

Vandaag at ik:
smorgens: cornflakes met vla (ik lust dus geen melk)
Tussendoor: Een beschuitje met jam
lunch: Een gebakken eitje met ham en ui en een kop kippensoep
tussendoor: Een rode, gele en groene paprika en uit gestooft in ketjap (supergezond en zo lekker)
avondeten:Rösti met shoarmavlees en doperwten.
s'avonds: kopje kippensoep

Als je het zo achter elkaar zet, is het gewoon best veel, wat een mens al niet eet op een dag.
En tussendoor drink ik voornamelijk thee, heeel erg veel thee.
Een pot met earl grey of groene thee met citroen. Dat is echt het lekkerste.
Zeker nu het kouder wordt.

In de winter eet ik heel graag soep.
Druk bezig met lekkere recepten vinden om elke week een pan soep te maken, als het echt koud wordt.

Overigens las ik op het pakje van m'n ham vandaag: 70% varkensvlees.
Dus die andere 30% is allemaal water en rotzooi erin.
Redelijk dubieus. Dat zou toch niet hoeven denk ik dan.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen