zaterdag 25 september 2010

Day 01 – Jezelf voorstellen

Day 01 – Jezelf voorstellen

Dus even jezelf een stukje bloot geven.
En dat is altijd een beetje eng.

Maar hier ben ik dus:



Ben lotte (mijn bijnaam, wegens beste vriendin met bijna identieke naam), bijna 25 en moeder van Kleine Vent van inmiddels gewoon al weer 7!
Ja ik was mamma op m'n 17. En dat is niet makkelijk, maar leuk zeker wel.
Ben geboren in Vlissingen, daar alle scholen doorlopen.
Ik heb multimedia gestudeerd, wat neerkomt op vooral veel grafisch en weinig programmeer kunnen. Op dit moment studeer ik psychologie, halverwege lesstof jaar nummer 1. Ik loop dus wel achter, maar ben gruwelijk vastberaden het in te halen.

Ik heb al dik 4 jaar dezelfde vriend, Grote Vent. Hij is echt geweldig. Hij zorgt voor de rust in m'n lijf. We zijn dus aan het zoeken naar een leuk huisje voor ons. Lang verhaal, maar het gaat er komen.

Ik ben creatief in m'n hoofd. Uit m'n handen wil het lang niet altijd komen. Ik naai, brei, ontwerp vanalles, fotografeer en bedenk nog 10 keer meer dan dat ik ooit maken kan. Maar daar wordt aan gewerkt!
Hierdoor ben ik dus ook ontzettend chaotisch, omdat m'n hersenen vaak al 3 stappen verder zijn.

Helaas sport ik op het moment helemaal niet. Maar ik heb geturnd, acrogym gedaan en gedanst. Allemaal een redelijk aantal jaren, want ik ben dus ook een echt gewoonte dier. Als iets leuk is, dan ga je toch niet ineens iets anders doen?

Behalve chaotisch, creatief en mamma ben ik echt ontzettend eigenwijs, wat maakt dat ik dit vaak allemaal goed kan combineren.

Maar het is leuk om mij te zijn. Hoe lastig en moeilijk en ingewikkeld het soms ook is. Ik vind mezelf namelijk steeds leuker.

4 opmerkingen:

  1. Aaahhh, wat leuk zeg! Goed hoor, tevreden met jezelf zijn!
    Eigenwijze mensen ZIJN ook gewoon leuk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje.
    Die ogen, die kreeg ik van m'n moeder.
    Kleine Vent is er ook mee gezegend, alleen door de hele lange wimpers van z'n vader, is het helemaal een zicht...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie presentatie van jezelf, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen