zondag 26 september 2010

Day 02 – Je eerste liefde

Day 02 – Je eerste liefde

Ja ik heb best wel vriendjes gehad.
Op m'n 14e de eerste. En dat was allemaal best serieus.
Maar geen lang leven beschoren.
Toen kwam vriendje nummer 2, die heeft het bijna 2,5 jaar lang uitgehouden.
En is ook de pappa van Kleine Vent.
Toen kwamen er nog allerlei losse vriendjes en scharrels, maar nooit serieus.

En toen viel ik over Grote Vent. Bijna letterlijk.
En na dag 1 al gelijk het gevoel: dit is fijn.
En hij is gebleven. Hij is voor mij m'n eerste echte liefde.
Voor het eerst het gevoel dat ik met iemand best wel oud wil worden, verder wil met m'n leven.

Heel bijzonder is het allemaal niet, maar dat ben ik ook eigelijk niet. Niet ik wat ik doe en hoe ik ben. Maar hij maakt alles bijzonder. Dus hij mag blijven.


(stiekem is de grootste liefde Kleine Vent. Moet je niet verder vertellen hoor!)

1 opmerking:

  1. De buurjongen was mijn eerste grote liefde. Hij belazerde mij met mijn beste vriendin. Dus exit vriend en vriendin. En dat was maar goed ook. Toen kwam ik Pukman tegen. De allerliefste. Echt de liefde van mijn leven.

    Puk

    BeantwoordenVerwijderen