dinsdag 7 september 2010

Het is goed, wordt beter

Na 2 dagen school is Kleine Vent nog altijd redelijk blij en gezellig met school. Zijn hele moeilijke rekenboek heeft hij nog steeds en daarvoor gelden dezelfde regels.
Hij slaapt de afgelopen 2 weken al een stuk beter en daardoor is hij al een stuk kleinere draak geworden. Hij moet nog wel even wennen aan het ritme van vroeg opstaan, maar het gaat wel lukken. Helaas moeten we morgen al om 8:15 op school zijn, omdat hij moet gaan zwemmen.

Vanmiddag een middagje gewinkeld, want Kleine Vent heeft toch weer lange broeken en shirts nodig. Toen ik door de H&M liep, bleken het ineens Denim dagen te zijn, dus €10 korting op dames spijkerbroeken. Nu stond die wel in de planning, maar nu nog niet. Maar die spijkerbroeken zitten echt als gegoten en het scheelt zo best veel. Dan maar iets eerder. En misschien haal ik er nog eentje bij, want m'n 2e spijkerbroek is ook niet al te best meer. Ik draag ze gewoon teveel denk ik...

Tijdens het winkelen voor nieuwe najaars/winterkleding voor Kleine Vent ook heerlijk genoten van het zonnetje. Ik moet meer naar buiten met mooi weer, dat is goed als voorbereiding op een eventuele lange koude winter.


Ik ontdek ook net dat ik echt ietwat gerichter moet gaan bloggen. Of tenminste niet over 3/4 onderwerpen in 1 blogje ofzo, want een titel bedenken is echt een onmogelijke opgave geworen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen