woensdag 22 september 2010

Muzieklessen

Kleine Vent wil niks liever dan goed leren muziek maken. Op gitaar, piano, drums en wat hij nog meer kan bedenken.
Nu dacht ik dus: Muziekles!
Er is hier dus mogelijkheid om de basis van de muziek te leren.
Opgezocht: blijkt het vanaf groep 5 echt leren noten lezen en dergelijke te zijn.
Dus volgend jaar gaattie gewoon maar naar muziekles.
Dan zien we na dat jaar weer verder.

En ondertussen zelf ook maar weer eens gekeken.
Ik heb ook zo'n jaar gevolgd en een blauwe maandag (1,5 jaar...) gitaarlessen gehad.
Nu speel ik wel een beetje, maar niet echt goed genoeg naar mijn mening.
Kans is dus wel redelijk aanwezig dat wanneer kindlief een instrument gaat kiezen, ikzelf ook maar weer eens goed ga kijken of ik er niks mee wil doen. Voor de leuk.
En of dat gitaarlessen gaan worden of totaal wat anders, dat zien we dan wel weer.
Maar toch stiekem wel leuk vooruitzicht. Misschien ga ik wel saxofoon leren spelen. Vind ik ook ontzettend gaaf. Helaas geven ze geen Djembé lessen. Moet ik toch maar eens aan vriend van me vragen. Lijkt me ook heel gaaf.

LOT! af! In je mand!
Niet weer alles tegelijk willen!
1 Ding tegelijk!
Je was nu bezig met marktplaats en gaat straks veel fotograferen!
Dus even niet te ver vooruit denken.....
Keuzes maken!
En je er dan vooral gewoon even aan houden!
Naar jezelf luisteren, je eigen advies nu eens opvolgen!
Afmaken waar je mee begint!


Maar ik ga het zeker een keer doen, want ik hou teveel van muziek om er nooit meer iets mee te doen. En wegens niet bijzonder kunnen zingen, dan lekker instrumenten.

1 opmerking:

  1. Hier ook muziekles, een kennismakingscursus, maar zoon is geloof ik niet echt enthousiast...

    BeantwoordenVerwijderen