zondag 12 september 2010

planning stuk...

Okay, nu ging mn planning al de mist in.
Moeders besloot dat het kamertje waar dus alles in gedumpt wordt, echt opgeruimd moet worden.
Dus dat doen we morgen. Alles eruit en schoonmaken en alles er weer netter in, behalve m'n verkoopspullen. Die staan nu al grotendeels in de eetkamer in een hoekje.
Dinsdag wilde ik hard gaan studeren. Dat gaat ook niet door, want ik ga een vriend helpen bij het maken van een (genant) verhaal voor de afstudeerborrel van oude bekende van me. Heel er gezellig met allemaal mensen van 'vroeger'.
Dus nu hou ik natuurlijk ineens veel minder tijd over. Maar ik ga in ieder geval deze week overal foto's van maken en overal beschrijvingen bij maken. Dan kan ik ze daarna allemaal achter elkaar online zetten. En dat gaat ook weer een heidens karwei worden, want het is veel, heel veel.

Ik hoop er toch wel weer wat mee te verdienen, voor m'n fotografie investering. Dan voel ik het niet en kan ik toch voldoen aan m'n wensen. En is het ook niet zo erg als ik op lange termijn die investering niet terugverdien. Want dat houdt me echt heel erg tegen om het gelijk te doen.
Want het geld is er. Ik heb het. Maar ik wil niet aan m'n spaargeld komen. Dat is voor andere dingen.

Ik durf het ook niet zo goed aan, zo'n investering weer. Want ik ken mezelf goed. Ik krijg het er vaak niet uit. Omdat ik te makkelijk ben. Ik ben geen doorzetter, omdat het nooit echt heeft gemoeten. Maar ik vind dat als ik nu iets ga doen, ik echt moet slagen. Of tenminste alles moet proberen om het te laten slagen. Dat doe ik nu nog altijd niet, maar daar gaat bij het schaap ook verandering in komen. Waarbij die investering wel mooi zou zijn, maar voorlopig doe ik het nog met alles wat ik heb. Geen nieuwe stofjes en verder zo min mogelijk aanschaffen. Want ik moet eerst eens zorgen voor betere promotie. Het bezoekersaantal is weer aan het stijgen, dus nu kijken of ik het terug kan krijgen naar wat het vorig jaar was. En dan het liefst er nog dik overheen. Veel meer reclame maken. Dat was zeker een voornemen voor dit jaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten