maandag 20 september 2010

Rust

Na het werken even rustig achter m'n laptopje kruipen, even een mailtje sturen naar mensen die wat van me willen kopen en rustig blogjes lezen.
Als ik maandag moet werken is het heerlijk thuiskomen. Zo halverwege de middag begin je ook niet echt aan iets, dus kies er lekker voor om lekker even lui te zijn. Even uitrusten.
En met Kleine Vent die tussen 5 en half 6 thuis afgeleverd wordt, is het zeker heel erg goed mogelijk.

Ik hou echt zielsveel van dat ventje, maar die maandagen zijn zo lekker. Ik breng hem naar school en ik krijg hem voor het avondeten weer terug. Ik heb de hele dag om te doen wat ik wil.
Wat vaak neerkomt op goed opruimen, iets goed schoonmaken, leren en dergelijke. Maar als ik gewerkt heb, dan lekker niet.
Zo heb ik er vandaag al bijna 5 uur hard werken opzitten en ga ik nu lekker zitten met een kopje thee en surf een beetje over het net. Al op zoek naar december kadootjes en wat leuke puzzels om te maken met slecht weer. Misschien nog een leuk 2ehands spelletje voor de WII erbij en dan is de winter klaar.
Ik ga namelijk deze winter lekker veel spelen met m'n kind. Op school moet er al zoveel hard gewerkt worden. En met slecht weer kunnen we niet zo erg naar buiten. Dus dan zorgen voor leuke dingen die we samen doen.

Maar nu eerst vanalles lezen. Kijken of ik niet ergens een mooi opschrijfboek kan vinden voor al die handige tips die ik tegenkom op al die blogjes overal. Ik ga ook druk zijn de komende winter met alle recepten die ik overal verzamel te organiseren en in een map te stoppen.
Ik ga proberen zo voorbereid en zo consuminder slim te zijn voor het huis wat er gaat komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten