woensdag 15 september 2010

Van schrijver en disco

M'n voornemen om met meer plaatjes te komen is vandaag een makkie.
Want wij hebben hier film by the sea. Met een hele leuke kindermiddag.
En hij was nog leuker dan dat ik verwachtte.
Zo gingen wij namelijk naar de film: Foeksia, de miniheks.
Dat op zich is natuurlijk al leuk, want het was een lieve kinderfilm (waar ik na 5 minuten al besloot iets gelijkens te maken qua jurk)
Deze film gaat eigelijk pas op 6 oktober in premiere, maar bij het filmfestival hier hebben ze altijd een aantal voorpremieres. (niet de minste films vaak)
Maar deze voorpremiere werd opgeluisterd door een voorleesmoment van de schrijver van het verhaal. En laat dat nou net deze meneer zijn:

Ja precies. Dat is gewoon Paul van Loon. Nu ben ik niet meer zo ontzettend thuis in de kinderboeken leeftijd 8 en ouder, maar hij is al zo lang schrijver, dat ik best wat boeken gelezen heb toen ik net oud genoeg was. Toen de griezelbus eigelijk nog een beetje te spannend was om te lezen.
Dus stiekem best een beetje enthousiast.
Na het zien van de film, natuurlijk een handtekeningen momentje. Kindlief helemaal gelukkig. Hij kende deze meneer niet zo goed, maar wat hij kent van dolfje weerwolfje vindt hij erg leuk.

Om daarna helemaal in een deuk te liggen om zuslief die met haar bedrijf het entertainment na de film verzorgde. Nu was de aankondiging: De Candy en Dandy Discoshow. Dus ik verwachtte vanalles.
Maar dit toch stiekem niet:

Zo hebben we ook stiekem samen heel hard gelachen hierom. Maar leuk is het zeker wel. De kinderen vonden het eigelijk wel hardstikke leuk.

1 opmerking:

  1. Wat leuk! Middelste zoon was helemaal fan van Paul van loon. De discoshow ziet er geweldig uit. Ik kan mij voorstellen, dat je een leuke middag gehad hebt.

    Groetjes Puk

    BeantwoordenVerwijderen