maandag 4 oktober 2010

Cappucino na elven gaat er komen

Het boek waar ik in investeerde, gaat ook daadwerkelijk gemaakt worden.
Het is bijna leuk. Ik ga straks dus verdienen aan een boek, wat ik zelf niet schreef.
Het bedrag wat ik terugkrijg wil ik zeker weer gaan investeren in een ander boek.
Hierdoor blijft het grappig en kost het geen gouden bergen. Maar dat brengt het ook niet op.
In een ideale wereld krijg ik een winst van 50%. Dat lijkt natuurlijk wel veel, maar op een bedrag van €15 is dat niet zoveel in echte getallen. Meer wilde ik nu niet investeren. Mijn totale maximum ligt op €50 totaal, totdat ik rendement krijg van een boek. Dit duurt zeker nog een maand of 9/10.
Dus ik doe lekker rustig aan.

Misschien dat ik ooit het wilde plan krijg om zelf een boek te maken. Dan kan het ook via Tenpages.
Maar dat zien we dan wel weer. Voorlopig ben ik te druk met andere dingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen