zaterdag 2 oktober 2010

Day 08 – Een Moment

Mijn moment deze week:
Helemaal de slappe lach hebben om helemaal niks, samen met Kleine Vent.
Dat was mijn topmoment deze week. Want er is niks leukers dan ontzettend lachen.

Maar lang uit op de grond liggen om ervoor te zorgen dat de dominoblokjes niet omvielen en samen allerlei wilde constructies bedenken, was er zeker ook eentje.

Of een hele lieve mamma die zei dat ik nog X bedrag kreeg voor m'n verjaardag. Dus vraag ik nog meer centjes voor m'n verjaardag. Hierdoor ik dus straks een mooie flitser kan halen, na m'n verjaardag. En dat ik hierdoor verder heel hard kan sparen.

Of dat ik voor het eerst investeerde in een nog uit te brengen boek, via Tenpages.com
Dat ik zeker van plan ben vaker in de gaten te houden en waarschijnlijk ook wel schaamteloos promoten van, naar mijn idee, leuke boeken.

Of dat ik na 3 weken eindelijk weer us even kon knuffelen met m'n vent.

Of juist een minder goed moment: realiseren dat de komende regering mij de komende jaren gewoon lekker laat vallen en dat ik het dus echt nog harder zelf moet gaan doen.
Wat leidde tot een goed moment: extra motivatie om het nu echt binnen die door mij gestelde periode te volbrengen.


Er is zoveel in zo'n week, dat het echt van het ene uiterste naar het andere.
Maar deze week voornamelijk goede momenten.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen