woensdag 6 oktober 2010

Day 12 – Wat zit er in je tas

Ik heb dus maar een paar tassen die ik gebruik. En dat zijn voornamelijk praktische tassen. Ik doe niet zo aan handtassen of schoudertassen. Ik ben niet zo'n tassenmens.
Als het niet nodig is, zal ik er ook geen meenemen.

Maar in die tassen zit altijd kauwgom, bergen met bonnetjes en andere papiertjes en eigelijk nog wel vanalles. Het is eigelijk altijd een rotzooitje in de tassen.
Bij m'n rugzak is het nog lolliger. Er zit dus al tijden een tandenborstel en tandpasta in het voorvakje.

Het is aan mijn tassengedoe ook wel weer te zien dat ik geen standaard vrouw ben. Ik sleep niet overal een tas heen, met m'n hele hebben en houwen erin (wat soms ook best handig blijkt te zijn overigens).
Ik drink ook geen koffie, doe mij maar thee.
Ik drink geen wijn, maar liever goed bier.
Ik loop vooral op goede schoenen en dan maar niet zo mooi. (scheelt aanzienlijk in rugklachten namelijk)
Ik ga lekker niet mee met de laatste mode, koop enkel dingen die ik leuk vind. Als dat mode is, is het alleen een stuk makkelijker om iets leuks te vinden (daar hoef je geen ongebruikelijke vrouw voor te zijn, maar gewoon verstandig denk ik)
Ik zit ook liever in een ruimte met alleen mannen dan met alleen vrouwen.
Vrouwen zijn vaak achterdochtiger en zijn veel venijniger soms. Bij ruzie is het bij mannen vaak: meppen erop en dan is het klaar. Geen gedoe, lekker straight forward.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten