donderdag 7 oktober 2010

Day 13 – Deze week

deze week was net zoals alle voorgaande weken.
Ik bracht Kleine Vent naar school, haalde hem, indien nodig, hem weer op, al dan niet met vriendje.
Ik ruimde op. Ik zette weer dingen op marktplaats en verstuurde dingen die betaald waren.
Ik zorgde voor nieuwe schoenen voor Kleine Vent en zocht naar nieuwe voor mezelf.
Ik maakte de uitnodigingen voor het feestje voor Kleine Vent en dacht na over m'n eigen verjaardag.
Ik zat vol energie en was heel erg moe. Net zo erg afwisselend als het weer deze week.
Ik dacht na over hoe ik m'n doelen ga halen en of ik het wel echt ga durven.
Ik kocht 3 aandelen in een boek dat er gaat komen. Dit deed ik met geld wat ik verdiende met verkopen van ongewenste dingen.

Al mijn weken zijn een beetje zo. Ik verkoop was, ik koop iets, ik maak iets, ik barst van energie of ben moe. Ik kook of bak soms iets en speel spelletjes met kindlief.
Ik vind het niet erg hoor, zulke weken. Maar zo na een jaar of 2 wil ik wel weer eens anders.
Een dagje of wat werken, gewoon ff niet alleen maar mamma zijn, maar actief werken aan m'n eigen toekomst en dus die van Kleine Vent.

Deze week lijkt het qua fotograferen ook eindelijk een beetje op te gaan schieten. Ik netwerk me een ongeluk en het lijkt eindelijk vruchten af te gaan werken. Al een aantal potentiële slachtoffers en iemand die me verder kan helpen. Het begint er op te lijken. Nu nog daadwerkelijk dingen gaan doen.


Het gaat allemaal wel goedkomen met mij, alleen zou ik eens willen dat het niet volgende maand, volgend jaar, over 2 jaar is. Het liefst namelijk gewoon morgen (of zondag even een grote prijs winnen natuurlijk)

2 opmerkingen:

  1. Leuk blog! Ik geloof niet niet in die prijs, dat die zomaar een keer komt. Manlief wel. Drie generaties van zijn kant kochten vele jaren staatsloten. Het geld terug op een lot bleek het hoogst haalbare. Dan zeg ik; trek je conclusies en stop met het rijk maken van een ander!
    Zo zie ik dat althans.
    We doen samen met anderen nog mee aan de staatsloterij. Dat is het compromis dat we sloten hierin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik geloof ook niet zo in die grote prijs die ik zou winnen. Dat geluk heb ik gewoon nooit. Maar het idee is leuk. Het is het eerste wat ik ga stoppen wanneer ik ga verhuizen. Voor dit tijd moet de inmiddels overbodige laptopverzekering er uit zijn. Scheelt weer allemaal kleine beetjes.

    BeantwoordenVerwijderen