vrijdag 8 oktober 2010

Day 14 – Je favoriete hobby

Mijn favoriete hobby...

Ja daar vraag je me wat. Eigelijk is alles wat creatief is, wel een hobby of potentiele nieuwe hobby.
Ik naai, brei, borduur, bak, kook, fotografeer, grafisch-ontwerp, blog, verf en wat je nog allemaal kan bedenken. Ik doe echt ontzettend veel graag.

Vroeger was het simpeler.
Vroeger zat ik op gym en dat was het helemaal. Tot m'n 12 heb ik dat gedaan.
Vanaf m'n 9e deed ik ook aan acrogym, wat ik tot m'n 17 ben blijven doen.
Dat was simpel. 1 ding was gewoon waar je voor werkte. Dat was leuk.
Hard werken voor wedstrijden en demonstraties, verder was er niet zoveel.
Op latere leeftijd dan wel ook soms eens op stap met vrienden of daarmee wat leuks doen, wat ook een leuke hobby is.

Maar nu, nu is het lastig. Ik vind zo ontzettend veel leuk en interessant, dat ik het liefste alles wil weten en kunnen. Dat kan natuurlijk niet.
Maar ik kan het toch proberen?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen