zondag 10 oktober 2010

Day 16 – Je eerste kus

UUhmm..
Ja om nou te zeggen dat die memorabel was, is veels te groot.
Het was op zomerkamp, met een jongen die ik net een dag of 4 kende.
En hij ook niet memorabel leuk. Niet eens zo erg.
Het gebeurde gewoon.

Maar sommige eerste kussen zijn wel om te onthouden.
Zo was de eerste kus met Grote Vent zeker wel om te onthouden.
Zo'n kus waarbij die vlinders ineens door je lijf gieren.
Waarbij je niet meer helder kan denken.
Dat je eigelijk al wel weet dat het gewoon leuk is.

En na DIE eerste, volgde er gelukkig nog een hele berg meer. En ik zou niet meer zonder kunnen.

Ook niet meer zonder het eerste echte kusje van Kleine Vent. Dat hij mij, bewust, een kusje gaf. Die vergeet ik ook noooit meer. En hij moet er ook een heleboel blijven geven, anders kom ik ze stiekem stelen.....

1 opmerking:

  1. Mijn eerste kus? Ik was stapelverliefd, hij was ouder, en bleek getrouwd... achteraf. Ik ben toen compleet afgeknapt op oudere mannen. Wat was ik gekwetst. Ik heb daarna altijd (iets) jongere vriendjes gehad. Manlief is dan ook twee jaar jonger.
    Was geen leuke ervaring dus.

    BeantwoordenVerwijderen