maandag 11 oktober 2010

Day 17 – Je favoriete herinnering

Ik vidn dit dus een hele moeilijke.
Want wat is favoriet?
Er zijn zoveel dingen die ik fantastisch vond.

Maar om even wat in het nu te blijven:
Ik vind het ontzettend leuk om met Kleine Vent te puzzelen of een spelletje te doen.
Zo was ik afgelopen week, op woensdag, ineens toezichthouder voor 2 kleine ventjes.
Heel gezellig, maar er mocht dus niet weer de hele middag op de WII gespeeld worden.
Dus dan maar lekker een spelletje erin. En ik moest natuurlijk mee doen. Dat is namelijk stiekem erg leuk, want ik ben ontzettend goed in spelletjes verliezen.
Dus leuk mens-erger-je-niet doen. Heel erg leuk, want ik erger me het minste en ik beland elke keer terug bij af.
Nu ook dit keer, want had ik eindelijk een pionnetje op het bord, liep er 1 van de 2 jongens precies op mijn pionnetje en kon ik weer opnieuw beginnen. Daarbij gooi ik uitermate slecht en weinig 6, dus hilariteit alom.
Van dat soort momenten kan ik zeker wel genieten. Zeker nu de dagen donkerder worden.

En nu even van heeuul lang geleden:
Dat ik een jaar of 6/7 was denk ik. Leeftijd Kleine Vent ongeveer, naar mijn idee.
We waren in friesland op vakantie in een geweldig park. Hartstikke veel leuke dingen te doen. Gekanoot op de slootjes ertussen, gezwommen in dezelfde slootjes, minigolfen en natuurlijk wel een zwembad.
Maar vooral dat er een kinderclub was. Waar er elke week een musical gemaakt werd. En dat vond ik zo ontzettend leuk. We waren er 2 weken, dus 2 verschillende.
De eerste week was best leuk, lekker rok en roll (bewust zo gespelt gok ik) en was ik een figurant in allerlei scenes (vrijwel alle naar mijn idee)
In de 2e week, toen was ik de grote slechterik van het stuk. Geen grote rol, maar wel ontzettend leuk. Het woord hoteldebotel zorgt er nog steeds voor dat ik moet lachen. Dat moest ik zeggen, terwijl ik de prinses betoverde. Ik vond het toen zo'n belachelijk woord, dat ik het bijna niet gezegd kreeg.
Dat was voor mij wel 1 van de beste vakanties.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen