donderdag 14 oktober 2010

Day 19 – Iets waar je spijt van hebt

Zo, gisteren gewoon een dagje gemist. Dus vandaag even 2 dingen van het lijstje

Waar ik spijt van heb?
Heel erg veel dingen.
Maar het enige wat me al bijna 4 jaar ergerde, was iets met een exvriendje en iets met ineens geen contact meer.
Lang verhaal en niet iets voor echt openbaar, maar in ieder geval. Ik sprak hem deze zomer weer en het was allemaal wel goed en best. Dus dat is voorlopig wel goed.

Waar ik ook wel een beetje spijt van heb: dat ik vaak m'n hoofd volg en niet zo zeer m'n hart.
Ik moet nog steeds het happy medium vinden tussen de 2.
Want met enkel m'n hoofd, daar word ik niet gelukkiger van en enkel m'n hart, dan kom ik nooit ergens. Dus zal ik moeten kiezen voor iets tussenin.
Maar het gaat komen, hoewel het moeite kost.

1 opmerking: