donderdag 14 oktober 2010

Day 20 – Deze maand

Ja deze maand.
Deze maand, dan ben ik jarig. Word ik gewoon al 25!
Dat klinkt gewoon als halverwege, terwijl dat lang niet het geval is.
Het voelt ook niet zo, want ik ben nog niet eens begonnen met waar ik heen wil en waar ik wil zijn.
Maar ik kom er heus wel.

Maar deze maand, deze maand betekend ook echt het einde van de zomer en richting winter.
Dat valt eigelijk toch altijd wel een beetje zwaar. Gelukkig is het weer dit jaar wel lief en is het nog niet gelijk heeel erg koud en donker geweest.

Voorlopig ben ik vooral nog druk met recepten uitproberen, omslagdoeken en cols breien en voorbereiden en plannen voor een kinderfeestje en m'n eigen verjaardag. Daarbij kwam gisteren dat ik ook nog hard moet gaan oefenen met fotograferen met m'n nieuwe flitsapparaat. Kijken wat ik daar allemaal mee kan.
En dat zijn dus vooral allemaal leuke dingen. Ik hoop wel dat ik af en toe wel even goed moet werken. Dat komt er ook nog eens wat extra centen in. Voor de toekomst na deze maand.

1 opmerking:

  1. Alvast een fijne verjaardag!
    Is je vader er wel bij deze keer? ;)

    BeantwoordenVerwijderen