zaterdag 16 oktober 2010

Day 22 – Iets waar je boos van word

Iets waar ik vandaag boos van werd:
dat ik de hele middag moet wachten op bestanden die op een cd aan het branden zijn, om vervolgens te merken dat de helft van de bestanden op de cd gewoon stuk zijn.
Gelukkig op laptopje niet, maar ik hoop met de 3e cd-rom eindelijk een werkende te hebben.
Uiteindelijk win ik heus wel.

Maar ook een constant vastlopend laptopje is werkelijk irritant. Terwijl er softwarematig niet erg veel mis kan zijn, omdat alles netjes legaal is en zowaar niet aan gesleuteld

Ik kan ook ontzettend boos worden op mensen die echt 10 keer hetzelfde vragen. En dan niet zo af en toe een keer, maar gerust 10 keer op 1 dag. Dat is gewoon zo ontzettend irritant.

Ik kan heel er boos worden over mensen die altijd alles beter weten en daar ook niet in willen wijken. Ookal hebben ze dus geen gelijk. Dat is heeeeel erg vervelend.
Of mensen die advies geven over dingen waar je helemaal geen advies over wil. Of waar je gewoon totaal niks aan heb.

Er zijn best veel dingen waar ik best boos om kan worden, maar er zijn weinig dingen om maar echt boos op te zijn. Grote wereld dingen enzo.

1 opmerking:

  1. Ik ben in het verleden vaak boos geworden om dingen die het achteraf niet waard waren. Je wind je op en het leid nergens toe. Nu probeer ik dat niet meer te doen. Maar het valt niet altijd mee.

    Groetjes Puk

    BeantwoordenVerwijderen