zondag 17 oktober 2010

Day 23 – Iets waardoor je je beter voelt

Als iets goed lukt, dan voel ik me er toch wel goed door.

Maar ook van:
- een lekker zonnetje
- een heerlijk dagje strand
- Kleine Vent zien genieten
- een lekker stukje taart
- een grote bak aardbeien uit de tuin
- lekker op de bank met een boek en kopje (zeker als het buiten regent)

En nog wel 20 andere dingen waar ik dus niet kan bedenken dat ik er nu blij van word.
Maar eigelijk moet je niet echt iets hebben waar je je beter van voelt. Het doel blijft natuurlijk je altijd lekker voelen.
Maar die lieve vent, die doet me vaak goed. Het lijkt alsof hij het weet als ik weer eens boos/gefrustreerd ben om iets dat niet lukt. Dan is er ineens een berichtje waardoor ik me wel beter voel.

2 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor je reactie op mijn oude blog, bijna rijk en beroemd. Wij zijn ook trots hoor, we gaan enorm de goede kant op in een rap tempo. Nog maximaal 17 maanden en dan ga ik verder voor het rijk gedeelte :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah ja, dat is fijn. Zomaar een berichtje of belletje van lief ;)

    BeantwoordenVerwijderen