dinsdag 12 oktober 2010

No more Digital

AAAHH!!!
Zo af en toe word ik echt knettergek van die digitale wereld!
Gisteravond wilde m'n telefoon na het opladen niet meer helemaal goed aan en kon ik er dus niks mee.
Ik dacht: zoeken we even op, kijken of ik het kan verhelpen.
WEG INTERNET!!
Met geen mogelijkheid nog goed te krijgen.
Dus pissig en zonder telefoon(dus wekker) maar gewoon in bed gestapt.

Vanmorgen gekeken: nog altijd geen verbinding.
Dus om 2 minuten over 9 de helpdesk van de provider gebeld: het doet het niet, de kabeltjes zitten goed vast en ik heb niks veranderd ten opzichte van gistermiddag, toen alles het nog wel deed.

Nu zat ik een half uur met die man aan de telefoon: opnieuw opstarten van modem, terugzetten in fabrieksinstellingen, doormeten.
Niks werkte. Dus toen toch maar naar de kabeltjes. Dat moest eigelijk wel.
Dus ik, op m'n buik, in de kast.
Toen bleek: er zit dus al 1,5 jaar een stekkertje verkeerd. Waardoor het internet het eigelijk totaal niet had moeten doen. Maar het deed het echt hoor meneer! Nee mevrouw dat kan echt niet, dat is niet mogelijk!
Hoe dan ook, ik moest die man wel 6 keer vertellen dat dat stekkertje echt daar op die plek zat en dat het draadje echt daar heen liep.

Uit eindelijk was het gewoon een kwestie van: wissel even 2 stekkertjes om.
En alles werkt weer. En kon ik eindelijk op zoek naar het probleem met m'n telefoon.

Nu nog hopen dat de mensen van HTC me snel antwoorden, zodat ik weet of ik een kapotte telefoon heb of dat het weer gewoon een software foutje is.

2 opmerkingen:

  1. NIet te volgen die lui van de helpdesk. Ik krijg altijd een beetje het gevoel dat ze me voor de gek houden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nouja, ik verbaasde me er eigelijk net zo over.
    Maar het was wel irritant, dattie het bleef vragen.

    BeantwoordenVerwijderen