zondag 10 oktober 2010

Weekbudget

Ja dat budget gaat mooi de goede kant op.
Afgelopen week gaf ik €45,05 uit.
En dat was inclusief wat benodigdheden voor het kinderfeestje alvast, wat benodigdheden voor desembrood wat ik komende week hoop te maken, een berg postzegels en nog wat dingen die vooruitkijkend waren.
Komende week hopelijk weer zo'n goed resultaat. Ik hoop dat het zo goed blijft gaan.
Ik heb ook besloten m'n uitzet voorraad wat aan te vullen. Er is nu wat plek vrij en ik heb precies bepaald hoeveel ik van alles wil hebben, voordat ik verhuis (met het idee: nu heb ik geld 'zat' en straks waarschijnlijk niet)
Dat zal kleine deukjes in het budget maken, maar het moet er allemaal makkelijk in passen.

Ik hoop eigelijk zoveel mogelijk heel erg minimaal te blijven in de uitgaven. Ik ben niet heel erg zuinig nu, het kan zeker wel beter. Maar ik doe het langzaamaan zo goed mogelijk. Want dat ijsje elke vrijdag (of rookworst in de winter) die moet er gewoon kunnen blijven. Dus moet ik zorgen dat er op dingen bezuinigd worden, waar het kan en waar ik wil.

Ik rekende de afgelopen dagen uit wat de kosten voor een eigen huisje zou zijn en of het realistisch zou kunnen zijn. En dat bleek meer dan waar. En zelfs met €300 per maand voor boodschappen (voor 2 mensen!) dus moet het gewoon zeker gaan lukken.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen