dinsdag 19 oktober 2010

Weekbudget

Ja, dat budget, dat gaat best lekker.
Afgelopen 2 weken bleef ik onder de €50, maar deze week lukt dat niet.
Vooral door de boodschappen voor het kinderfeestje, het kinderfeestje zelf en aanschaf van wol, voor een nog te breien warme col/sjaal voor mezelf.
Maar al met al lukt het vrij aardig.
Ik gaf deze week niet meer uit dan dat erin kwam.
Doordat ik afgelopen vrijdag weer een paar kon werken, komt er weer meer in, dan eruit gaat.
En volgende week weer, want ik werkte maandag al en vrijdag weer.

Hopelijk blijft het een beetje zo, dan spaart het weer extra.

3 opmerkingen:

  1. Heb jij nou ook zo'n money-you rekening met allemaal aparte rekeningen voor potjes. Ik overweeg het, maar weet het nog niet zo met money-you (misschien ben ik er gewoon te oud voor, hahaha, tis zo'n hippe naam ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is niet zo gek dat je met het budget niet uitkwam. Er waren wel veel uitgaven deze week.
    Een kinderfeestje hakt er behoorlijk in.

    Groetjes Puk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stiekem was het budget voor de afgelopen 2 weken en tot volgende week €90. Dus daarbinnen lukte het zeker wel. Het doel was om eind december alles voor €50 te kunnen doen. Dat moet zeker lukken.
    Ik probeer gewoon alles ontzettend in te perken. Ter voorbereiding op straks alles zelf moeten doen, met minimum aan centjes.

    En ik heb inderdaad een moneyou rekening. 3 Zelfs. En sinds begin oktober ook een deposito voor 6 maanden, voor een beetje extra rente. Voor de bankgaranties hoef je het niet te laten, want het is gewoon ABN. Ik spaar er in 3 potjes en het levert me aardig rente op. Toch mooi extra

    BeantwoordenVerwijderen