zondag 31 oktober 2010

Ziekmelding

Ja hoor, het zat er wel weer aan te komen.
Ook hier in huis een zieke.
Kleine Vent dit keer. Het arme ventje ligt al de hele dag op apegapen.
Op de bank beneden, boven, in bed, in mijn bed. Heel veel slapen en niks eten.
Hopelijk morgen weer langzaamaan een beetje eten, dan komt het wel weer goed.

Maar ik weet wel weer hoe laat het is. Ik mag er komende week vast ook wel weer aan geloven. Dat werkt nu eenmaal zo. Hoop erop dat het niet zo is, maar reken er wel een beetje wel op.

Ondertussen nog gewoon weer bezig met marktplaatsen. En een beetje serieus aan het nadenken over daar toch eens wat meer mee te doen. Een vriend van me kan ijs verkopen aan een eskimo en is ook wel van zoveel mogelijk zelfstandig kunnen werken. Dat past wel bij ons allebei. Nu heeft hij ervaring met vanalles verkopen en is daar goed in. Ik ben goed in dingen vinden. Het zou fijn zijn als dat gewoon zou kunnen.
Maar eerst weer eens zorgen voor al die dingen die hier zijn, weg te werken. Plek maken voor eventuele andere dingen en zorgen voor extra centjes. Misschien wel als startkapitaal.
We gaan het wel weer zien. Weer een mogelijkheid erbij bedacht.

Ondertussen dus nog wel bezig met verder opruimen en proberen alles weer op te starten. Weer alles normaal op de rails te krijgen. Alles moet gewoon weer vooruit en de goede kant op.
Het besparen gaat ook best lekker. Er wordt weer veel gepuzzeld, maar vandaag was de tv toch meer aan dan normaal op zondag, omdat kindlief ziekig was en echt nergens toe in staat was.
Maar in de vakantie stond de teller boven de €25.

1 opmerking: