woensdag 17 november 2010

budgetair met huizen

Na 2 weken van maar net in het budget blijven, gaat het deze week echt wel goed.
Ik ben eigelijk veel te druk met Het Schaap en daar mutjes/sjaaltjes voor maken. Daarbij ook vrijwel alle dozen voor de snuffelmarkt ompakken. Het kost even tijd, maar het neemt zaterdag wel veel makkelijker mee. Ik heb simpelweg geen tijd om geld uit te geven.
Ik sprak met vriendlief ook af om eind maart/april echt serieus te gaan reageren op een huis. Tenzij er natuurlijk voor die tijd een geweldig huisje voorbij komt. Maar in theorie wordt het dus april.
Dat is handig voor verhuizen, qua weer enzo. En het leek mij ook wel prettig om eerst m'n spaarpotje weer gevuld te hebben. Begin april komt ook nog m'n vastgezette geld vrij. Dus dan moet het allemaal wel lukken.

Maar in ieder geval blijft m'n budget deze week zeer toereikend. Met nog 6,5 week in dit jaar, moet ik er hard tegenaan om zoveel mogelijk voor mezelf in orde te krijgen. Hopelijk is er veel weg zaterdag, want ik kan de dozen zeker voor andere dingen gebruiken. Ik heb ook al een dagje voor de studie gepland. Kost wel ff een beetje planning, met oppas enzo. Het komt goed, want dat moet ook weer beter op de rails. Ik heb nu elke week wel een moment dat ik er aan werk, maar zo krijg ik de achterstand nooit ingehaald.

Ik doe ook al enorm m'n best om alle restjes op te maken. Er zijn toch ontzettend lekkere dingen te maken met restjes. Zo bestond mn lunch gisteren uit allemaal restjes van de sushi met wat extra's erbij. En vandaag was de lunch een restje pasta van gisteravond. Ik hou wel van een warme lunch, zeker als het buiten koud is. Dus komende winter nog meer uitproberen en meer restjes opmaken. Ik heb er zeker lol in.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen