maandag 22 november 2010

Helaas, einde weekend

Het was een goed weekend.
Ik heb ineens een stuk meer zekerheid voor komend jaar, ben zeker een doos spullen kwijt en schafte wat leuke dingen aan.
Want:
- ik heb vanaf januari voor minimaal een half jaar werk voor 8 tot 10 uur per week (wat volgt is enig uitzoekwerk in verband met belastingen, vanwege opdracht en dus betaling uit amerika)
- Ik verkocht een berg spullen en dat leverde me een leuke extra zakcentje op.
- dat ik vervolgens wel weer grotendeels uitgaf, maar aan dingen die ik wel nodig heb. Ik kocht een overhemd en trui voor Kleine Vent, 4 nieuwe schaaltjes (die ik dus niet ga laten vallen), een ouderwetse jaren '70 stoofpan, een jurkje en net jasje voor mezelf en 21 bolletjes ouderwets Hema katoen. En dat allemaal voor minder dan ik verdiende.
- Verkocht ik zaterdag ook nog 2 mutsjes en een setje van Het Paarse Schaap, die we gewoon op goed geluk maar mee hadden genomen. Namen er ook nog een aantal mensen een kaartje mee, dus ik ben weer een beetje goed op weg.
- Kleine vent was dus het hele weekend bezorgd. Waar ik zaterdag de hele dag weg was, was hij zondag de hele dag weg. Smorgens met pappa naar opa en oma en pappa zou hem dan 'smiddags bij de musical afleveren, waar ik hem dan om 5 uur weer kon halen.
- Werd het een iets andere dag, want zuslief belde of ik kindjes wilde komen opmeten, zodat er alvast wat eerder aan de kostuums begonnen kan worden. Waardoor ik om 3 uur gewoon bij de musical stond en kindlief redelijk verbaasd was, dat ik er al was. (maar het stiekem wel erg leuk vond)
- Heb ik gelijk kunnen aanschouwen dat Kleine Vent, die alsmaar beweerd zijn tekst nog niet te kennen, het heus wel in z'n hoofd heeft zitten. Wat ik al vermoedde.

Het enige nadeel van dit weekend was: ik ben echt niet normaal meer verkouden.
Ik werd zaterdagochtend (om half 7!) wakker met een hoofd vol derrie en hoewel het minder aan het worden is, is het nog altijd niet erg prettig. Gelukkig een rustig weekje in het vooruitzicht (nog enkel wat kadootjes halen voor onze sintviering, kindlief opgeven voor sinterklaasfeest bij de speeltuin en even wat breien)
Ik ga voornamelijk lekker op de bank zitten en met een pot thee tv kijken denk ik. M'n kadootje nog even afbreien, misschien nog een ander kadootje maken en dan is het wel weer klaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen