donderdag 18 november 2010

Het Paarse Schaap updaten

hmm.
Vandaag even de website van Het Paarse Schaap weer een beetje bijgewerkt.
Nog niet online te zien, dat komt morgenavond pas.
Maar het was even een gedoe. Waar ik werk met Firefox, is het lastig om met de nieuwste versie daarvan fatsoenlijk m'n website bij te werken. Dus moet het via de Internetexploder. Wat echt lastig is, als je die nooit gebruikt.

Maar in ieder geval: de website staat klaar om weer ge-update te worden en daarbij ook wat leuke kortingen weer.
Er is dus ook vanaf dan leuke kerstversiering te verkrijgen en vanaf volgende week ook allerlei mutsjes en sjaaltjes. Ik ben er nog lekker druk mee bezig en het begint weer te lopen. Ook in m'n hoofd lukt alles weer steeds meer.
Ik rekende deze week mezelf echt helemaal scheel aan alle bedragen van toeslagen, studiefinanciering, allimentatie, kinderbijslag. En dan ook alle uitgaven die ik heb en die misschien gaan komen.
Gelukkig heb ik excel en stond daar al een tijdje een mooi schemaatje in, waardoor ik enkel nummertjes hoef in te vullen voor alle nu als vaste in en uitgaves voor volgend jaar. Dat scheelt veel werk. Zo kan ik nu al zien dat een bedrag van €4000 best wel weer haalbaar is, als ik hier blijf zitten.
Dat gebeurt niet, dus is het niet heel realistisch. Het haalbare spaarbedrag weet ik pas als ik verhuisd ben. Dus dat duurt nog even. Voorlopig keihard sparen en zoveel mogelijk proberen bij te klussen met vanalles. Met nu nog 9 a 10 dozen die leegverkocht moeten worden, moet ik voor december weer een leuk extraatje erbij kunnen verdienen. Heb ondertussen nog een leuke manier van bijverdienen in het hoofd zitten. Maar eerst Het schaap weer op orde

En behalve allemaal nummertjes maak ik ook een hele berg mutsjes en sjaals. Het is echt heerlijk werk om te doen. Al die losse bolletjes van het meest leuke, stoere, sterke, bijzondere garen komen nu ook een keertje op. Moeders blij met een beetje meer opgeruimde kasten(druppel op gloeiende plaat effect, maar blijf druppelen! Er staan 4 kratten wol in de kast) en ik blij dat ik weer lekker bezig kan zijn.
Helaas heb ik nog altijd het goede patroon voor m'n teddies niet gevonden. Hopelijk lukt het later wel, want ik wil er in ieder geval nog een kadootje mee maken.

Het is echt tijd om grote opruiming te houden hier! Hopelijk zaterdag alles verkopen (hopen kan altijd....)


OOHJAA: ik ag dus net: m'n blogje is sinds het begin van mijn tellertje op 22 september vorig jaar al 12000 keer bekeken. Het is bijna belachelijk....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen