maandag 29 november 2010

MUTSEN!

Ja daar ben ik ontzettend mee bezig. Maar vanmiddag even niet
Vandaag lekker even wezen shoppen. Deels met centen van moeders, voor een kadootje voor zuslief. Erg leuk, want ik moest leuke lintjes en dergelijke uitzoeken. Dat vind ik heerlijk. Een beetje rommelen tussen allerlei dingetjes. En ook gelijk gezien dat ze daar wel zeker genoeg dikke wol hebben om eventueel dan een poef voor de verjaardag van zuslief te maken. Wel duurder dan mijn wol, maar zeker weten betere kwaliteit.
En natuurlijk weer eindeloos veel leuke stofjes, wolletjes, vilt, knopen, lintjes en wat nog niet meer.
Maar ik heb mezelf ingehouden. Ik heb namelijk al vanalles. Ik kocht enkel bij de zeeman een bolletje superzacht grijs voor een muts voor Kleine Vent. Dan kan ik er een dubbele muts van maken. Dubbel warm en draagbaar aan 2 kanten. Kan hij kiezen. Met een stoer plaatje van Cars erop (van z'n oude jas) en dan heeft hij een hele stoere handgemaakte muts. En een paar vilten vormen voor op de mutsen die nog gemaakt moeten worden.

Ook weer bezig met een warme muts voor mezelf. Die ik ook maar ga voeren, want vanmorgen was het gewoon -3. En het zou nog kouder worden deze week. BRRRR!!!
Morgen nog even een berg foto's maken, want de mutsen die al klaar zijn (vooral kleine kindjes mutsen) moeten wel online komen. Daar zitten dan ook weer leuke sjaals bij. Ik heb 1 grote mensen muts klaar, met bijbehorende sjaal (overigens ook verzoekjes voor kleuren, maten en wat niet meer!) Ik ga ook maar een stukje maken op m'n blog met vanalles en nog wat qua mutsen en sjaals. Ik ga er lekker druk mee zijn. Ik heb er weer zin in! En hoewel het kouder wordt buiten, ben ik zomaar niet zo erg moe en lamlendig. Ik denk dat ik het dit jaar al gehad heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen