donderdag 11 november 2010

Verzekerd Schaap

Het besluit is gevallen: ik betaal komend jaar de zorgverzekering in 1 keer. Het is een deuk in de reserves, maar dat geeft meer ruimte in de dagelijkse uitgaven. Waardoor zeker in het eerste stuk van het jaar de reserves weer extra hard aangevuld kunnen worden.

Ik ben ook weer bezig met Het Schaap. Er moet gewoon weer iets aan gedaan worden, anders lukt het natuurlijk nooit! De bezoekersaantallen groeien weer hard. Daar moet ik gewoon even gebruik van maken.
Ik begin met een grote opruiming. Er moeten nieuwe dingen komen en er moet plek voor gemaakt worden.
Ik wil de grote opruiming lekker doorvoeren die ik thuis al begonnen ben. Hierdoor komt er meer plek voor leuke nieuwe producten.
Daarbij heb ik de verzendkosten kunnen verlagen, omdat ik anders werk nu. Het scheelt weer wat extra.
Hierdoor is het mogelijk om tot eind december flinke kortingen tegen te komen bij Het Paarse Schaap.

Ondertussen ben ik ook op zoek gegaan naar leuke markten in nederland, om mezelf weer eens echt te gaan promoten. Ook online ben ik op zoek gegaan naar goede plekken om meer promotie de wereld in te gooien.
Ik ben weer lekker aan de maak en wil graag nog wel de Teddies erbij hebben voor de kerst.
Overigens heb ik dus ook gewoon hele leuke kerstversiering:
Zachte kerstversiering in allerlei kleurtjes mogelijk.

In nette verpakking, ook leuk als kadootje.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten