vrijdag 19 november 2010

Weggeef korting

Ja, ik heb wat weg te geven.
Ik heb wat kortingsbonnen gekregen, omdat ik kindlief steunde in zijn zoektocht naar een volle teuntjeskaart voor de judo. Daar zaten er dus bij die wel nuttig waren, maar ook die ik echt wel over heb.
Dus dan maar hier in de aanbieding, voor als iemand ze wil hebben.

Ik heb:
- 10% korting op alles producten en services van de K.wikFit (tot 31 december 2011)
- 2 pizza's voor €15,99 bij Ney York P.izza (tot 31 december 2011)
- €4 per persoon korting bij Walib.i world. Tot maximaal 5 mensen ( tot 31 mei 2012)
- €3,50 per persoon korting bij H.ellendoorn. Met maximaal 5 mensen (tot 31 mei 2012)
- €3,50 per persoon korting bij Het Dol.finarium, tot maximaal 5 personen (tot 31 mei 2012)
- tot 75 gratis afdrukken bij Pixum.nl (50 gratis en bij eerste bestelling nog 25gratis. Wel verzendkosten) (tot 31 december 2011)
- 10% korting op de hele collectie van de Sc.apino (tot 31 december 2011)
- 8 super krentenbollen voor €2,50 bij 't Stoepje (tot 31 december 2011)


Bij interesse: laat een reactie achter. Ik hoop er nog mensen blij mee te kunnen maken.

1 opmerking:

  1. Lief van, hoor! Maar ik kan er allemaal niks mee. Toch bedankt...

    Sowieso mijn complimenten hoe je alles doet, met je zoon en financien. Kunnen veel jonge meiden (en ik (bloossmiley) veel van leren ;)

    Nog bedankt voor je reactie op mijn logje over het vechten. Voel me gesteund als judo-mama ;)

    BeantwoordenVerwijderen