dinsdag 30 november 2010

winterse buien zorgen voor roet....

Het fotograferen van de mutsen schoot er een beetje bij in. Die sneeuw die hier ineens wel bleef liggen gooide een beetje roet in het eten. Witte roet in dit geval.
Dus ik op jacht naar handschoenen voor kindlief. Het werden uiteindelijk geen handschoenen, maar sneeuwlaarzen, want z'n mooie winterschoenen zijn toch wat koud als je tot je enkels in de sneeuw staat.

Het geld vliegt er weer uit en niet eens voor overbodige dingen. Ik besloot dan december maar even niet als supergoede spaarmaand te zien en het maar een beetje binnen de perken proberen te houden. Gelukkig kan het allemaal wel. Er is genoeg ruimte. Dat betekend wel dat het budget vorige week en komende week waarschijnlijk naar de maan is. Helaas dan maar.
Het ziet er namelijk naar uit dat ik ook nog een paar sneeuwlaarzen zal moeten aanschaffen. Helaas maar jammer. 1 keer uitgave voor de hele winter, dus beter nu dan maar even dan volgend jaar als ik echt hard moet sparen.

Alles kwam een beetje tegelijk. Kindlief een kapotte jas, ineens heel koud en dus toch wel andere schoenen erbij nodig, ik net zo goed, zelf nog maar 2 BH's in fatsoenlijke staat hebben (inmiddels weer 5).
Het is maar jammer. Helaas pindakaas. Voorlopig kan het nog wel als het niet anders kan.
Maar ik koop wel bewust en niet zomaar, omdat het kan. Dat vind ik wel een fijn gevoel. Ik kocht iets omdat het nodig was, niet voor de leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen