dinsdag 28 december 2010

alweer een nieuw jaar.

Met januari al in zicht, komen ook overal de goede voornemens tevoorschijn.
Daar doe ik dus lekker niet aan.
Maar omdat er nu wel eens wat dingen moeten gaan gebeuren komend jaar, ga ik dit keer voor de doelen.
Dat is toch wat minder vrijblijvend dan een voornemen.
Dat klinkt toch alsof het ook niet erg is, als het niet lukt.
Wat ik allemaal wil, is wel erg als het in 2011 niet lukt.
Vooral voor mezelf erg. Dus maak ik er doelen van.

Maar wel lekker klein beginnen. Dus blijft het in januari vooral bij het echt eens goed opruimen van de slaapkamers en woonkamer. En ook het vinden van een fatsoenlijke (niet belachelijk dure) opslaglocatie om m'n spullen die ik OF niet meer nodig heb OF die ik straks juist allemaal wel nodig heb, op te slaan.
Dat is op zich al een uitdaging, maar het gaat zeker wel lukken.


In de tussentijd stop ik niet met klikken van e-mails en banners en andere linkjes, waar ik voor betaald krijg. Ik begin 2011 met een leuk startbedrag en ga dit lekker verder uitbouwen totdat ik het wel nodig heb. Toch altijd een leuk extraatje.
Ook heb ik weer genoeg plannen en idee├źn voor in 2011. Altijd veel te veel en ik heb er wel zin in.
Het gaat allicht een beter jaar worden dan 2010.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen