dinsdag 21 december 2010

kerstgevoel

Heerlijk kerstgevoel vandaag.
De kerstboom staat en werkelijk gloednieuwe bio-ethanol haard staat werkelijk prachtig.
Het enige jammere is dat ik er, bij het aansteken ervan, redelijk last krijg van mn ogen en een loopneus.
Beetje jammer. Vandaag voor het eerst aan en ik merk gelijk, binnen minuut of 15 dat ik er wel last van heb.
Hopelijk ligt het aan de samenstelling van het spul en met een ander merkje wat minder last.
Ik vind het namelijk wel heel leuk, zo'n gezellig vuurtje.

Maar ach ja. Vandaag doe ik er ff weinig aan. Zal het er nu ff mee moeten doen.

Vandaag wel vrij rustige dag gehad. Kleine Vent is halverwege de middag met Zuslief vertrokken en komt pas ergens vanavond thuis. Geen idee hoelaat. We zien wel weer.
Vanmiddag wel het kadootje voor mn zus gemaakt.  Eerder ging het allemaal niet zo lekker met de planning, zodat het niet lukte.Maar vandaag wel afgemaakt. En gelijk het idee voor de leuke versieringen op pakjes even getest. Met wat simpel knip en plak werk 2 leuke bloemetjes gemaakt voor op de pakjes. Ziet er toch net een beetje leuker uit. Nu nog even een keer knutselen om er ook leuk pakpapier bij te maken/vinden.
Ik heb er in ieder geval lol in.
Morgen een leuke foto ervan. Die maakte ik wel, maar ik heb nu geen zin om m'n telefoon op te laden. Even uit is ook wel zo lekker.

1 opmerking:

  1. Zo'n haardje is heel erg leuk, er komt toch ook flink wat warmte vanaf toch!

    BeantwoordenVerwijderen