maandag 13 december 2010

Lazy Monday

Vandaag is een luie dag. Ik was eigelijk vanalles van plan, maar voor Kleine Vent had het beter geweest alsie nu al vakantie had gehad. Echt zwaar er aan toe. Dus vandaag een dagje thuis en heel lui en rustig doen, om toch nog een beetje uit te rusten. Hij wil voor geen goud komende donderdag missen.
Nog even zo druk en dan is het echt allemaal weer normaal, zover dat kan. Eind januari stopt de musical met een aantal voorstellingen en dan is alles weer gewoon. Dan hoef ik niet meer 2 keer per week Kleine Vent heen en weer te brengen/halen naar de musical. Het is vrij vermoeiend, maar ut zeker waard. Hij vindt het zo ontzettend leuk.

Maar in ieder geval, ik zat dus vandaag veel meer achter de laptop dan eigelijk gepland. En toen besloot ik maar gewoon maar een digitaal briefje te tikken naar de psychologie praktijk in de buurt (adres van zuslief gekregen, testen ook vaak kinderen voor leonardoklassen). Binnen een uur had ik een mevrouw aan de lijn en staat kindlief nu op de wachtlijst. Het wordt dus wel pas maart ergens. Maar binnen een uur had ik het voor elkaar. Hoe moeilijk kan het dan voor een school zijn?
Vooralsnog is het nu dus gewoon maar wachten en tot die tijd wat tips uitproberen die ik kreeg van andere moeders (daarom is hyves wel een fijn medium....) Hopelijk kan ik er dan allemaal wat beter in mee. En krijg ik zelf ook wat meer inzicht in de belevingswereld van Kleine Vent.

Voorlopig ook kindlief lekker bezighouden met wat projectjes. De bibliotheekpas gaat ook weer tevoorschijn getoverd worden. Hij leest namelijk sneller dan de boekenkast aankan en het is voor hem wel zo leuk om dat gewoon te kunnen blijven doen (zeker nu hij Geronimo Stilton en de Kameleon gevonden heeft)
Er komt ook een mooie wereldkaart op het prikbord en ik ga weer actief Postcrossen. Dan kunnen we samen uitzoeken waar het precies vandaag komt.

Hoewel ik nog regelmatig een gebrek aan energie heb, gaat alles best lekker en moet het zo nog maar even blijven ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen